Sunday, October 29, 2017

Câte ceva și despre mine

Acum îmi permit să fiu detașat de multe chestii și să scriu despre mine și despre alții lucruri exact așa cum le văd eu, bazându-mă în cele mai multe cazuri pe documentele pe care le dețin, lucru care dă un nivel acceptabil de obiectivitate celor spuse și mai ales scrise.
Voi lua lucrurile în desfășurarea pe care o consider eu interesantă, căci nu toate evenimentele cu care m-am intersectat au prezentat aceeași importanță.
În data de 25 octombrie 2017 în Aula Magna a ASE la ora 12,00 a început țedința festivă a  Senatului ASE în care mi s-a decernat Diploma Virgil MADGEARU pentru întreaga activitate desfășurată de mine în ASE de peste 40 de ani. Au vorbit președintele Senatului ASE, profesorul Pavel NĂSTASE, rectorul ASE profesorul Nicolae ISTUDOR, decanul  Facultății de Cibernetică profesorul Marian DÂRDALĂ care a prezentat Laudatio, iar după aceea mi s-a dat și mie cuvântul în care am făcut apologia cartelei perforate, a dischetelor de 8, de 5.25 și de 3.5 inches.

(29 octombrie 2017)

No comments:

Post a Comment